info@patronbirodalom.hu ügyfélszolgálat: h-p 8:00-15:00 (96) 401 000 20/432-5310
Kosár [ 0 termék ]
A kosár üres.

Fogyasztói tájékoztató

A 97/7/EK irányelvnek való megfelelést szolgáló, a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet 3. § (1.) bekezdése szerint.

Termékek

A patronbirodalom.hu online webáruházban nyomtató kellékanyagokat és irodai kiegészítőket vásárolhat. Termékeink az alábbi kategóriákba sorolhatóak:

Eredeti toner, tintapatron (OEM, másnéven original tonerek és tintapatronok)

Utángyártott toner, tintapatron (a nyomtatók és multifunkciós készülékek gyártójától eltérő gyártótó által előállított tonerek és tintapatronok)

Tinta, tonerpor, resetter (nyomtató tinták, tonerporok a tonerekhez és chip nullázó készülék a patronokhoz)

Multipack (utángyártott tintapatronok, melyek adott nyomtatóhoz szükségesek és minden színt tartalmaznak. Figyelem: Nem a szó szoros értelmében multipack, csupán a rendelés egyszerűségéért feltüntetett multipack.)

Fotó papír (papír fénykép, fotók kiadványok, katalógusok nyomtatásához)

Nyomtatók (tintasugaras és lézer nyomtatók, sima és multifunkciós, Ciss rendszerű és szilárd tintás nyomtatók)

Irodaszerek (fénymásolópapír, leporelló, vonalzó, genotherm, iratrendező és számos más kiegészítő)

 

Számla, bizonylat

Minden egyes rendelésnél áfás számla kerül kiállításra, ezt nem szükséges külön kérni. Természetesen lehet kérni a pótrendelés esetén, hogy egybe állítsuk ki a számlát az előző megrendeléssel, mindezt addig amíg nem készült el a korábbi rendelés számlája. Amennyiben különleges kérése van, hogy mi kerüljön a számlára a címnélilletve mi nem / pl. Kérem a nevemet ne tüntessék fel a számlán, csak a cég adatait / A számla tartalmazza a megrendelt termékek megnevezését, egységárát, az áfa mértékét és a szállítási költséget egyaránt. A számlát a megrendelés során megadott számlázási címre állítjuk ki. S szállítási cím alapértelmezetten szintén feltüntetésre kerül a számlán. Külön kérésre ezt eltávolítjuk, de ezt kérjük a megrendelés leadásakor jelezni. Értelem szerűen a szállítási cím eltérhet a számlázási címtől.

Áfa

A nettó és bruttó vételár minden terméknél feltüntetésre kerül. Az áfa 27%-os minden termékünknél.

Hírlevél

Kifejezett hozzájárulás után küldünk csak önnek hírlevelet. Termékismertetők, újdonságok, hasznos tippek, és nem utolsó sorban egyedi akciókat hirdetünk hírleveleinkbe, így érdemes rá feliratkozni. A hírlevelek lemondása bármikor kezdeményezhető írásban ügyfélszolgálatunknak jelezve.

Regisztráció

A webáruházban történő vásárlások alkalmával a regisztráció nem szükséges.Az alapvető számlázási adatait Visszatérő vásárlóinknak hasznos lehet, mivel belépés után nem kell újra és újra megadni adataikat minden rendelésnél. Ez egy kényelmi funkció azoknak akik igénybe veszik ezt a szolgáltatást.

Alapértelmezettnek a regisztrációkor megadott címet vesszük és erre is állítjuk ki a számlát! Céges vásárlások esetén is érdemes a cég székhelyének adataival regisztrálni. 2013 január elsejétől fontos, hogy az adószámnak a számlán kötelező jelleggel szerepelnie kell, kérjük emiatt az adatok pontos kitöltését!

Szerződés

A Webshop üzemeltetőre és a vásárlóra a megrendelés és vásárlás során a 213/2008. (VIII. 29.) kormányrendelet a távollévők között kötött szerződések rendelkezései vonatkoznak.

A szerződés tárgya a webáruházban eladásra kínált és a megrendelő által kiválasztott termékek, árucikkek eladása házhoz szállítással az üzemeltető részéről, illetve azok megvásárolása a megrendelő részéről.

A megrendelés időpontja az az időpont, amikor megrendelését a webáruházon keresztül eljuttatja az üzemeltetőhöz. A megrendelés a telefonon, vagy e-mail formájában való visszaigazolás után lép életbe. Figyelem: Ez a visszaigazolás nem egyezik meg a webáruház által automatikusan elküldött visszaigazolással.

Kollégánk a rendelés státuszát megváltoztatja"rendelés alatt", vagy "fizetésre vár" illetve „ futárnak átadva” -ra változtatja a megrendelőt erről email-ben tájékoztatjuk, ezzel egyben a megrendelést visszaigazoljuk.

Visszaigazolás után a szerződést írásban megkötöttnek tekintjük, rendelés azonosítóval látjuk el (amit a megrendelőnek a visszaigazoló emailben elküldünk), ez a későbbiek során biztosítja a megrendeléssel kapcsolatos adatok visszakereshetőségét.

A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve: magyar.

A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999 II.5. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Mi ezt a határidőt 30 munkanapra bővítjük.

Az elállásról tájékoztathat emailben az info@patronbirodalom email címen, vagy írásban a Theta BT 9071 Gönyű, Jókai Mór u 42. címen.

Írásban történő elállás esetén érvényesnek tekintjük, ha Megrendelő nyilatkozatát írásban a határidő lejárta előtt elküldi.

Ellállási jog gyakorlása esetén a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket a megrendelő viseli. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését követelhetjük a megrendelőtől.

Az átvétel dátumát bizonyítja a futárszolgálat által biztosított, a vevő által aláírt szállítólevél, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogással.

Fontos! Miután a nyomtató kellékanyag fogyóanyag és a tulajdonságai a belső csomagolás megbontása után visszafordíthatatlan változásnak indulnak, elállási jog gyakorlása csak a belső vákumcsomagolás eltávolítása előtt lehetséges. (Erről külön állásfoglalást kértünk a fogyasztóvédelmi hatóságtól, ez alapján jogszerű ez a gyakorlat.) Kérem tisztelt ügyfeleinket, hogy fokozott figyelemmel járjanak el és a nyomtatóba helyezés előtt győződjenek meg arról, hogy a termék az amire szükségük van.

Fontos! Az elállási jog gyakorlását a törvény a fogyasztók vonatkozásában írja elő, tehát gazdasági társaságok, vállalkozások vonatkozásában nem. Ez alapján az elállási jog gyakorlását csak a fogyasztónak minősülő ügyfeleink számára biztosítjuk. Cégek esetén egyedi egyeztetés alapján eltérhetünk és amennyiben a csomagolás bontatlan és nem jelent kifejezett hátrányt számunkra (pl. rendelés alapján beszerzett ritka termék) ilyen esetekben is dönthetünk a visszavásárlás mellett méltányosság alapján. Szeretnénk megjegyezni, hogy számunkra is a legfontosabb, hogy sikeres üzletek kötessenek.

Garancia, reklamáció

A termékekhez tartozó garancia időtartama az egyes termékek leírásában van feltüntetve, amennyiben nem szerepel más adat, a termékekre az átadástól számítva 24 hónap garanciát vállalunk.

A garancia csak sérülésmentes termékekre érvényes.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Reklamáció esetén kérjük, jelentkezzen ügyfélszolgálatunknál az elérhetőségek menüpontban található email címen, vagy telefonszámon.

Eredeti és utángyártott tonerek és tintapatronok esetén kérjük használják a számla mellé adott Garanciajegyet / 2015.07.15.-től /, melyet minden garanciális ügyintézéshez kötelezően írunk elő.

Minden garanciajegyhez kérünk mellékelni egy nyomtatott oldalt, amelyen látható a hiba. Pl. csíkos, foltos nyomat. A visszaküldött tonereket és tintapatronokat a beérkezést követően két munkanapon belül bevizsgáljuk. A bevizsgálás célja a nyomtatott példányszám megállapítása, illetve a festékező estleges fizikai sérüléseinek feltárása.

 

Figyelem: Teszt oldal hiányában a garanciális ügyintézés felfüggesztésre kerül!

 

Kérjük a terméket úgy csomagolja vissza, hogy ne sérüljön a szállítás során. A hanyagul visszaküldött termék garanciális cseréjét korlátozhatjuk!

 

Pl. nem garanciális eset: Olyan tintapatron, amivel a kapacitásának megfelelő mennyiségű oldalt kinyomtattak azzal az indokkal kapjuk vissza, hogy nincs benne tinta.

Pl. garanciális eset: Kicserélünk minden olyan tintapatront, ami pl. nem ismeri fel a nyomtató, csíkozva nyomtat, gyári hibás, folyat.

 

Kérjük a termékek leírását mindig figyelmesen olvassa el!

A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá, de a Patronbirodalom.hu webáruház jótállást vállal rájuk (kivéve, ha az adott termék leírásában felhívjuk a figyelmét arra, hogy az adott termék nem garanciális pl. sérülés miatt leértékelt termék...) az alábbiak figyelembevételével:

A teszt okés termékeket a vásárló költségére visszaküldjük, vagy személyes átvételi lehetőséget biztosítunk telephelyünkön, előre egyeztetett időpontban. A hibás termékek cseréjének szállítási költségét átvállaljuk.

Hibás termékeket a következő címre várjuk: Theta BT 9071 Gönyű, Jókai Mór u .42.

Nem minősül garanciális problémának:

Az utángyártott tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy a patron telítettségét nem a valóságnak megfelelően mutatja a nyomtató szoftvere. Ez nem befolyásolja a termék kapacitását.

Cseregarancia:

Téves vásárlásra való hivatkozással csak bontatlan az eredeti csomagolásában lévő terméket áll módunkban kicserélni! Amennyiben még nem használt utángyártott patront, nem rendelkezik ezirányú tapasztalattal/információval, érdeklődjön email-ben, telefonon.

 

Pénzvisszafizetési garancia:

Amennyiben nincs megelégedve a kapott utángyártott termékkel, 15 naptári napon belül hozza vagy küldje vissza és visszafizetjük a termék árát. Ezen időn túl kicseréljük vagy beszámítjuk 100%-os áron a következő vásárlásába a garancia ideje alatt. Visszaküldés esetén kérjük küldje el a számlát illetve egy bankszámlaszámot ahova visszautalhatjuk az összeget, illetve ha más igénye van (csere vagy beszámítás) kérjük mellékelje írásban. Vásárlói tájékoztató az elállás jogáról:

A fogyasztót/vásárlót az elállás joga illeti meg, mely jog indoklás / külön magyarázat / nélkül gyakorolható. Az elállási jog 8 munkanapon / vagy 14 naptári napon / belül gyakorolható. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapn belül. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik legyen az futárral történő kézbesítés vagy személyes átvétel. Szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor kezdődik az elállási határidő. Elállás esetén a fogyasztónak / vásárlónaklegkésőbb 30 napon belül visszafizetjük a vásárló által kifizetett összeget. Termék ára + az esetleges szállítási költséget is. Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Kérjük visszaküldés esetén a terméket eredeti állapotában és lehetőség szerint eredeti csomagolásában, minden tartozékával együtt szíveskedjék visszaküldeni. Portósan feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! Amennyiben a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a terméket, úgy az ebből eredő kár megtérítését követelhetjük.

Figyelem!

Kizárólag sértetlen és bontatlan csomagot vegyen át a futártól. Amennyiben sérült a csomagolás tételesen ellenőrizze annak tartalmát és csak ezt követően vegye át a csomagot, ha szükséges vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, hiszen csak ennek birtokában tudjuk érvényesíteni jogainkat.

 

Minden utángyártott termékre az átadástól számított 24 hónapig kivéve ha a termék leírásában eltérő idejű garanciát jelölünk meg.

Mielőtt utángyártott kelléket használ, kérjük olvassa el a készülék garanciális feltételeit. Az ebből adódó károkért sem az utángyártott kellék gyártója sem a Patronbirodalom.hu webáruház nem tartozik felelősséggel.

A termékek csomagolását, számláját minden esetben meg kell őrizni, mert csak így tudja érvényesíteni a garanciát.

 

Eredeti kellékekre vonatkozó garanciák:

HP toner– élettartam garancia
HP tintapatron - a terméken jelzett időpontig
Canon toner és dobegység - 1 év
Canon patron - 6 hónap
Epson – 6 hónap
Lexmark patron – vásárlástól számított 90 nap
OKI toner– vásárlástól számított 90 nap
Xerox – 6 hónap
Brother - 6 hónap
Minden más eredeti kellék 6 hónap

 

Utángyártott kellékanyagok: 2 év teljeskörű termékgarancia

 

Nyomtatók esetén:

HP: 3 napon túli garanciális meghibásodás esetén HP ügyfélszolgálatot kell hívni: 06-40/200-629
Epson: 3 napon túli garanciális meghibásodás esetén háztól-házig garancia:  garancia@ratrade.hu illetve 06 23 502 880 

A garanciát TELEFONON vagy E-MAIL-en keresztül is érvényesítheti. A garanciális szervizigény bejelentést követően 1-2 napon belül kiküldjük az előkészített, becsomagolt nyomtatóért a futárt Otthonába vagy az Ön által megadott helyszínre. Javítás után a futár vissza is szállítja Önnek a készüléket.

Canon - 3 napon túli garanciális meghibásodás esetén Szervízpark

Szerviz
Cím: 1149 Budapest, Róna u. 120-122.
E-mail: hibabe@szervizpark.hu
Telefon: +36 (1) 469-6994
Fax: +36 (1) 469-6280

Xerox - Profi szervíz

Címünk: 1041 Budapest,  Lőrinc utca 18.

Részletes cégadatok

Nyitva tartás:
Hétfő           9:00-16:45
Kedd           8:00-16:45
Szerda        8:00-16:45
Csütörtök     8:00-16:45
Péntek         8:00-14:15

Telefon: +36(1) 814-8090 
Fax:  +36(1) 814-81-09
Email: ugyfelszolgalat@profiszerviz.hu

 

Samsung - Display szervíz

1139 Bp, Frangepán u. 46. H-P: 9.00-17.00
Tel: (06-1) 340 9951

Brother - DIT

Elérhetőség: 1149 Budapest, Egressy út 5. Telefon: 221-6779 E-mail: budapest@dit.hu

 

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Weben feltüntetett árak.

A weboldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, azok tájékoztató jellegűek. A változtatás jogát fenntartjuk, de igyekszünk az esetleges rendelés alatt bekövetkezett árváltozást megfelelően korrigálni.

Általános Garanciális feltételek letölthető formátumban elérhető, kérem kattintson ide.

 

Adatvédelem

Mint a regisztrált felhasználók adatainak felelős kezelője, mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a rendelkezésünkre bocsátott adatok kezelése, annak minden fázisában megfeleljen a jogszabályoknak. A személyes adatok kezelése és feldolgozása során különös gondot fordítunk az alábbiak betartására:

Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény

Különös tekintettel vagyunk az 5 cikkben foglaltakra, amely az adatok tisztességes gyűjtésére és törvényes tárolására vonatkozik.

Emellett kiemelt figyelmet fordítunk a 8. cikk tartalmára, amely szavatolja, hogy az érintetteknek (ügyfeleinknek) lehetősége legyen a személyüket érintő tárolt adatok megismerésére, helyesbítésére, illetve törlésére. Ezzel kapcsolatban minden tájékoztatást és asszisztenciát megadunk bármely elérhetőségünkön, úgy mint írásban, személyesen, telefonon, vagy email formájában. A módosításokat 24 órán belül végrehajtjuk.

Az adatok megadásának módja: önkéntes.

Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény

Különös tekintettel a 154.$ - 156.$ paragrafusok tartalmára a személyes adatok kezeléséről.

Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII. törvény

Ügyfeleink adatait, továbbá a gazdasági tevékenységünkhöz kapcsolt bizonylatok (rendelések, számlák, egyéb értékesítési dokumentumok) a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi hitelesítése érdekében utólagosan visszakereshető módon iktatjuk és tároljuk, összhangban a 2000. évi C. törvény előírásaival.

Regisztrált ügyfeleink személyes adatait harmadik fél részére semmilyen célból vagy okból át nem adjuk. Megrendelés esetén azonban az ügyfél szállítási címét és telefonszámát a futárszolgálatnak átadjuk, anélkül nem lehet kézbesíteni.

Harmadik fél által nyújtott statisztikai szolgáltatás keretében rögzítésre kerülnek olyan technikai jellegű adatok, mint az ip cím, képernyőfelbontás, böngésző típusa, stb. amelyeket a felhasználó által megadott adatokhoz semmilyen formában nem kötünk.

A felhasználó önkéntes döntése alapján hírlevél szolgáltatásra feliratkozhat, a feliratkozáskor megadott adatokat harmadik félnek át nem adjuk.

Adatvédelmi nyilvántartási számok:

NAIH-63489/2013 (hírlevél küldése céljából kezelt adatbázis. Tájékoztatás a webáruházzal, termékekkel kapcsolatos információkról, aktuális akciókról)

Cookie kezelés

A Szolgáltatás egyes részeinek használatakor az Üzemeltető kisméretű, a felhasználóval közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatokat is tartalmazó adatfájlokat (cookie) telepít a felhasználó számítógépére adatfeljegyzés, a felhasználó azonosítása, a felhasználó további látogatásainak megkönnyítése, a Szolgáltatás hatékonyságának növelése, az adott felhasználó számára célzott reklám vagy egyéb célzott tartalom eljuttatása vagy piackutatás céljából. Az adatfájlok használatának eredményeképpen az Üzemeltetőhöz került adatokat az Üzemeltető nem kapcsolja az adott felhasználó azonosító adataihoz. Az ún. session cookie-k a cookie-kben beállított határidő végével automatikusan törlődnek.

Harmadik személyek által telepített cookie -k

Az Üzemeltető által elhelyezett cookie-kon túl a felhasználó gépére harmadik személyek is telepíthetnek adatfájlokat.

Ilyen harmadik személy lehet a Google Inc. és a tulajdonában álló DoubleClick? szolgáltató, mely ún. DART cookie-t telepíthet a Látogató számítógépére a Google AdSense reklámmegjelenítő hálózat keretében történő reklámmegjelenítés céljából. Ez a cookie lehetővé teszi, hogy a Google Inc. a hirdetéseket az Üzemeltető webhelyén és az internet egyéb helyein végzett látogatásaik alapján jelenítse meg a felhasználók számára (”érdeklődés alapján célzott hirdetés”). A DART cookie segítségével megjelenített hirdetések részben a felhasználó által korábban meglátogatott, a DoubleClick? vagy a Google AdSense reklámmegjelenítő hálózatban részt vevő egyéb weboldalakon vagy a Google Inc. által üzemeltetett egyes weboldalakon a felhasználó érdeklődési köréről nyert adatok alapján kerülnek megjelenítésre. A DART cookie technológia csak személyhez nem köthető adatokat használ fel: nem rögzít olyan személyes adatokat, mint például a látogató neve, e-mail címe, címe, telefonszáma, TAJ-száma, bankszámlaszáma vagy hitelkártya száma. A felhasználók érdeklődési köre alapján célzott hirdetések megjelenítése letiltható az összes, ezzel a technológiával hirdetéseket megjelenítő oldalon, a következő címeken található lehetőségek segítségével: http://www.doubleclick.com/privacy/dart_adserving.aspx és http://www.google.com/privacy_ads.html

Adattörlés

Az általunk tárolt adatok törlését ügyfeleink kérhetik telefonon a (06)96/401-000 -ás számon (munkanapokon 8.00-15 óráig), email-ben a info@patronbirodalom.hu email címen.

A rendelés menete

1/A. Regisztrálás a weboldalon amennyiben azt szeretné, hogy a következő alkalommal már ne keljen megadni az adatait.

1/B. Regisztráció nélkül is leadható a megrendelés, ebben az esetben nem tároljuk adatait webáruházunkban, csak a számlázó rendszerünkben. Amennyiben nem szeretné, hogy regisztrált partnerünk legyen, akkor a rendelés leadásakor rögtön a 2. pontra léphet

2. Termék kiválasztása

Webáruházunkban a kereső segítségével könnyedén megtalálhatja a keresett kellékanyagot az ön nyomtatójába és azt a kosárba teheti. Több mennyiség esetén lépjen a Kosár / Fizetés gombra és a „+” illetve „-„ jel segítségével módosítsa a mennyiséget a kívánt értékre.

Regisztrált vásárlóinknak lehetősége van megtekinteni a korábbi rendeléseit, és akár újrarendelni egy korábbi megrendelést, így nem kell újra összeszedni a termékeket.

3. Pénztár

Itt tudja megadni az esetleges kuponkódját. Kattintson a” Következő” gombra, ahol lehetősége van megadni különböző szállítási címeket. Ehhez nem kell mást tennie, mint „A kézbesítési és a számlázási cím azonos.” szöveg előtti négyzetből a pipát kivenni. Lehetősége van megjegyzést küldeni részünkre az esetleges kézbesítéssel, áruval kapcsolatban. Pl: futár értesítsen kézbesítés előtt, doboz nélkül kérem az árut, kérem külön csomagolni, stb…. A következő ablaknál el kell fogadni a szerződési, garanciális és szállítási feltételeinket.

4. Szállítás

Ennél az ablaknál kiválaszthatjuk, hogy milyen szállítási formát választunk: utánvét, előreutalás, átutalás / utóbbi csak szerződött partnerünknek lehetséges /

5. Rendelés véglegesítése

Rendelése befejezéséhez véglegesíteni kell azt. Miután megtörtént a rendszer automatikusan küld egy értesítő email-t, hogy fogadtuk megrendelését. Ezek után kollégáink feldolgozzák azt, s erről minden esetben email-es visszaigazolást küldünk. Amennyiben a vevő igényli, telefonon is visszaigazoljuk megrendelését.

6. Hibás rendelés leadása vagy módosítása esetén a teendő, pótrendelés

Minden esetben írásban közölje ügyfélszolgálatunkkal / info kukac patronbirodalom pont hu vagy faxon a 96/401-000-es számon / kérését, módosítási kérelmét, hiszen csak így tudjuk utólag is dokumentálni megrendelését.

Pótrendelés leadása lehetséges, kérem haladjon végig, a fentebb felsorolt lépéseken, és a megjegyzés rovatba írja be, hogy pótrendelés, s kéri az előző rendelés leadásával együtt küldjük el.

A rendelés feldolgozása munkanapokon 9.00 órától 15.00-ig történik. A feldolgozás során minden esetben visszaigazolást küldünk, tájékoztatjuk a kedves vásárlót a rendelés minden állapotáról, státuszáról.

Amennyiben a rendelés 14.00-ig beérkezik, s a termékeke raktáron vannak, akkor azokat még a rendelés leadásának napján feladjuk, a 14.00 után beérkező rendeléseket a következő munkanapon vagy a raktárkészletnek megfelelően küldjük.

A weboldalunkon megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

Fizetés:

A megrendelt termékeket 4 féle módon lehet kifizetni:

  • Utánvét: A futárnak kell kifizetni a termék vételárát + a szállítás költségét + az utánvét összegét / ami minden esetben + 550 FT /.
    A szállítási költség pontos alakulását a program számolja ki, súly alapján. A táblázat megtekinthető lejjebb.
  • Előreutalás: A rendelés leadásakor automatikusan kap egy értesítő email-t minden kedves megrendelőnk,amiben részletesen tájékoztatjuk a további teendőkről.
    Közlemény rovatba minden esetben az általunk kiállított és pdf formátumban elküldött számla sorszámát / SZ 2013 ... / kell írni!
    A pénz beérkezte után azonnal küldjük a megrendelt terméket.
  • Átutalás / csak szerződéssel rendelkező ügyfeleinken /.
    Átutalásos fizetést biztosítunk mindazon kedves vásárlónknak, akik rendszeresen vásárolnak tőlünk, s hajlandóak ezért a fizetési formáért egy szerződést aláírni, ami rögzíti az átutalásos fizetési forma feltételeit.
  • Online, bankkártyás fizetés: amennyiben ezt a fizetési módot vállasztja, átirányítjuk a CIB Bank weboldalára, ahol biztonságosan elvégezheti a bankártya adatainak megadásával a fizetést.
    A bankkártyás fizetésről részletes információkat itt talál.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Előreutalás: minden természetes és jogi személy választhatja ezt a fizetési formát, semmilyen szerződés nem szükséges hozzá!

Átutalás: csak azon partnereinknél lehetséges, akikkel átutalásos szerződést kötöttünk. Amennyiben nem rendelkezik ilyennel és átutalással szeretne fizetni, kérem hívja a 20/9745853-as telefonszámot.

Szállítás:

A kiválasztott áru mellett feltüntetett ár a bruttó vételár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t. A termék megrendelésekor ehhez még hozzáadódik a szállítási költség. A megrendelt árut munkanapokon előzetes e-mail-ben, vagy telefonos visszaigazolást követően, a készlet erejéig, 24 órán belül útnak indítjuk. A munkaszüneti (szombat, vasárnap) és ünnepnap beérkezett megrendeléseket legkorábban a megrendelést követő első munkanapon teljesítjük.

Az árak tájékoztató jellegűek, kizárólag a raktáron lévő termékekre érvényes. Az árváltoztatás jogát fentartjuk, azonban igyekszünk mindig a lehető legkisebb változtatást eszközölni, ha az szükséges.

Ha esetleg nem kapna visszaigazolást 2 munkanapon belül, kérjük keressen minket e-mailben, vagy telefonon. Amennyiben az áru a megrendelés leadásakor nincs raktáron, munkatársunk kapcsolatba lép a megrendelővel, és egyezteti a szállítás lehetséges legkorábbi időpontját. A szállítást ilyen esetben legkorábban a megrendelés hozzánk történő megérkezését követő 1, legkésőbb 3 napon belül vállaljuk. Országos hiány esetén a határidő tolódhat!

A 14.00-ig leadott rendeléseket tudjuk másnap kézbesíteni!

Győri kiszállítás: Győr városában egyszeri bruttó 500Ft-os áron szállítjuk ki a megrendelt termékeket. Nincsen utánvét költség !

 

Szállítási költségek


Előreutalás esetén: 0-18.000 Ft-os értékhatárig fizetős, felette ingyenes

Utánvét esetén: 0-18.000 Ft-os értékhatárig fizetős, felette ingyenes

Bankkártyás fizetés esetén: 0-18.000 Ft-os értékhatárig fizetős, felette ingyenes

Futárunk díjmentesen elszállítja kiürült, felesleges használt toner kazettáit, festékpatronjait.

Sürgősségi kiszállítás: Győr város területén 1 órán belül / raktárkészlettől függően / : bruttó 2.500 FT.

 

Postán maradó csomag: 890FT, utánvételes fizetés esetén 1.100FT

Mol PostaPont, Posta csomagautomata, Coop csomagpont: 990Ft, utánvételes fizetés esetén 1.200FT

GLS csomagpont egységesen: 890FT
GLS futárszolgálat egységesen: 990FT

Webox csomagautomata egységesen: 690FT

Győri kiszállítás egységesen: 500FT

 

Kérjük a pontos és gyors kiszállításhoz járuljon hozzá egy pontosan megadott címmel, telefonszámmal, és lehetőség szerint egy időponttal, amikor biztosan a megadott címen tartózkodik.

 

Személyes átvételi lehetőség nincsen!

Bruttó 18.000 Ft-os megrendelés felett a kiszállítás költségét mi álljuk, azaz a kiszállítás ingyenes.

Az ingyenes kiszállítás nem vonatkozik az irodai papíráruk kategóriában található termékekre.

 

Csomagolás:

Termékeink megrendelésekor külön csomagolási díjat nem számítunk fel !

 

Elállás joga:

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben
részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Felvilágosítás,
speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg
vevőszolgálatunkat a info@patronbirodalom.hu címen. Telefon: 20/9745853

A fogyasztót/vásárlót az elállás joga illeti meg, mely jog indoklás / külön magyarázat / nélkül gyakorolható. Az elállási jog 8 munkanapon / vagy 14 naptári napon / belül gyakorolható. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapn belül. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik legyen az futárral történő kézbesítés vagy személyes átvétel. Szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor kezdődik az elállási határidő. Elállás esetén a fogyasztónak / vásárlónaklegkésőbb 30 napon belül visszafizetjük a vásárló által kifizetett összeget. Termék ára + az esetleges szállítási költséget is. Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Kérjük visszaküldés esetén a terméket eredeti állapotában és lehetőség szerint eredeti csomagolásában, minden tartozékával együtt szíveskedjék visszaküldeni. Portósan feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! Amennyiben a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a terméket, úgy az ebből eredő kár megtérítését követelhetjük.

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet

a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján - az igazságügyminiszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:

1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.

2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

3. § (1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.

(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.

(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.

(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.

6. § A rendelet rendelkezéseinek megsértése esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben meghatározott szabályok szerint. A rendelet rendelkezései a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alkalmazásában fogyasztóvédelmi rendelkezések.

7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.

(2)-(3)

Pénzvisszafizetési garancia:

Amennyiben nincs megelégedve a kapott utángyártott termékkel, 15 naptári napon belül hozza vagy küldje vissza és visszafizetjük a termék árát. Ezen időn túl kicseréljük vagy beszámítjuk 100%-os áron a következő vásárlásába a garancia ideje alatt. Visszaküldés esetén kérjük küldje el a számlát illetve egy bankszámlaszámot ahova visszautalhatjuk az összeget, illetve ha más igénye van (csere vagy beszámítás) kérjük mellékelje írásban.

________________________________________

 

Adatvédelem

A patronbirodalom.hu webáruház a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja az ide vonatkozó törvények betartásával, és azt harmadik személynek semilyen körülmények között nem adja ki, kivéve a GLS-nek aki a kiszállítást végzi.

A www.arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

A vásárlás / rendelés leadása / alkalmával írásbeli szerződés jön létre a vásárló és a Theta BT / mint a www.patronbirodalom.hu webáruház üzemeltetője / között.

Regisztrációját, rendeléseit elektronikusan rögzítjük, mely könnyedén visszanézhető, áttekinthető bejelentkezés után a saját profil oldalon. Adatait bizalmasan kezeljük, azokat 3. személynek nem adjuk ki, kivéve futárszolgálat, akiknek nélkülözhetetlen a szállítási adatok. Regisztráció és a későbbi vásárlások alkalmával cégünk a saját etikai kódexe alapján működik, dolgozik.

A patronbirodalom.hu webáruház a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja az ide vonatkozó törvények betartásával, és azt harmadik személynek semmilyen körülmények között nem adja ki, kivéve a GLS-nek aki a kiszállítást végzi.

Adatait a rendszer megőrzi, a folyamatos és gördülékeny rendelés leadás érdekében mindaddig, amíg ön ennek a törléséről nem rendelkezik. Adatainak törlését Ön jelezheti írásban / email info kukac patronbirodalom pont hu és faxon illetve szóban is telefonszámainkon / 96-401-000 /.

Tárhely szolgáltatónk adatai

Cégnév: SWNet Group Bt.
Cégjegyzék szám: 01-06-778407
Adószám: 22523097-2-42
Bankszámlaszám UniCredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000060-82200000
Cégbejegyzés éve: 2007
Ügyvezető: Szilvágyi Ferenc