info@patronbirodalom.hu ügyfélszolgálat: h-p 8:00-15:00 (96) 401 000 20/432-5310
Kosár [ 0 termék ]
A kosár üres.

Theta BT etikai kódexe

Kapcsolat a fogyasztókkal

  • termékfelelősség (a vállalat jó minőségű, megbízható és biztonságos termékeket kínál),
  • reklámozás (hamis, túlzó állítások, illetve lényeges információk eltitkolása a termékről vagy a vállalatról tilos),
  • garanciavállalás, szerviz (a fogyasztók várakozásának kielégítéséhez, együttműködésük elnyeréséhez a lehető legmagasabb színvonalat kell biztosítani),
  • megvesztegetés (sem pénz, sem jelentősebb értékű ajándék nem adható a vásárlónak azért, hogy a céget válassza),
  • információk a fogyasztókról (a vállalat köteles a fogyasztókkal kapcsolatos információkat bizalmasan kezelni).

Kapcsolat az alkalmazottakkal

  • személyiségi jogok (az alkalmazottakkal való kapcsolatnak az emberi méltóság tiszteletben tartásán és a személyiségi jogok maradéktalan betartásán kell alapulnia),
  • diszkrimináció (a vállalat foglalkoztatási politikája nem alkalmazhat: faji, nemi, vallási, nemzetiségi, életkori vagy a munkakörrel nem kapcsolatos egészségügyi diszkriminációt),
  • munkahelyi környezet (a vállalatnak kötelessége, hogy az iparág adta lehetőségeknek megfelelő szinten, tiszta, biztonságos és egészséges munkahelyi környezetet teremtsen),

Kapcsolat a szállítókkal

  • kölcsönös bizalom (a vállalat törekszik hosszú távú, kölcsönösen előnyös, bizalmon alapuló kapcsolatok kiépítésére a szállítókkal),
  • pontos fizetés (a szállítók időben és szerződés szerinti kifizetésének kötelessége).
  • adózás (a vállalat nem vetemedik szándékos adóeltitkolásra).

Kapcsolat a versenytársakkal

  • verseny (a vállalat törekszik a tisztességes verseny szabályainak betartására),
  • hírnévrontás (tartózkodás a versenytársak hírnevének közvetlen vagy akár csak közvetett lejáratásától),
  • informálódás a versenytársakról (a vállalat nem alkalmaz meg nem engedett eszközöket a versenytársak helyzetével, terveivel kapcsolatos információk megszerzése során).

Kapcsolat a helyi közösséggel

  • a közösség szolgálata (a vállalat javak és szolgáltatások hatékony előállításával, adományokkal igyekszik elősegíteni annak a közösségnek a fejlődését, amelyben működik),
  • a közösség támogatása (a vállalat programok szponzorálásával, adományokkal igyekszik elősegíteni annak a közösségnek a fejlődését, amelyben működik).

Kapcsolat a természeti környezettel

  • környezetvédelem (a vállalat, felismeri felelősségét a természeti erő-források használata, a környezet megváltoztatása és a káros anyagok kibocsátása terén).